Maksutavat

Verkkokaupassa voit maksaa: 

  • Verkkopankissa, valittavanasi on usean pankin omat maksupainikkeet helppoon verkkopankkimaksamiseen. 
  • Klarna-lasku, saat ostoksillesi 14 vrk maksuaikaa. 
  • Klarna-osamaksulla.


Toimitustavat

Toimitustapoina valittavanasi on:

  • Kirjetoimitus pientarvikkeille (ei koske lankatilauksia), 3 €
  • Nouto myymälästä. 0 €
  • Matkahuolto Lähellä-paketti, 7,90 €
  • SmartPost, noudetaan pakettiautomaatista, 9 €
  • Postipaketti, noudetaan Postista, 10 €
  • Collection Point Package, entinen ÄrräPaketti, toimitus itse valitsemallesi R-Kioskille, toimittaja Schenker, 6 €

Nopeimmin perille toimittaa Posti sekä Matkahuolto (1-3 arkivuorokautta). 

Schenkerin R-Kioskille toimitettavien pakettien toimituslupaus on 2 - 5 arkivuorokautta. 

Matkahuollon sekä Schenkerin toimituksiin saat tilauksen lähetyksen jälkeen seurantakoodin sähköpostiin. Postin paketteihin ei tällä hetkellä ole mahdollista saada seurantakoodia. 


Alennuskoodi

Mikäli sinulla on käytössäsi alennuskoodi, syötä se ostoskorissa kohtaan "Lunasta etuseteli" (kirjoita alennuskoodi kuten se on ilmoitettu, pienet kirjaimet pienellä, isot isolla, mikäli koodissa on numeroita, huomaa välilyönnit yms.) ja klikkaa "LUNASTA". 


Otathan pakettia hakiessa henkilötodistuksen mukaan. Mikäli et pääse itse noutamaan pakettia, voit tehdä ystävällesi valtakirjan, jota vastaan hän voi pakettisi sinulle noutaa. 


Tuotteen palauttaminen / noutamatta jättäminen / reklamaatio

Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä myymälään soittamalla tai laittamalla sähköpostia. Palautusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 pv paketin noutamisesta. Palautettavat tuotteet asiakas lähettää myymälään maksamalla palautettavan paketin postimaksun. Tuotteiden hinta palautetaan, kun palautettava tuote on saapunut perille ja se on yhä myyntikelpoinen (etiketit paikallaan, kerät koskemattomia, puikot käyttämättömiä). Lähetyksen postikuluja ei kateta. 


Mikäli jätät noutamatta paketin ja se palautuu takaisin myymälään, otathan huomioon, että noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Mikäli et ole saanut saapumisilmoitusta, ole yhteydessä myymälään. 


Oliko joku tuote mennyt toimituksessa rikki? Olethan heti yhteydessä myymälään. 





Pakkaamme ja toimitamme paketteja päivittäin.

  

Selaa verkkokauppaa ja klikkaa haluamaasi tuotteeseen. 

Tuotteiden selaaminen verkkokaupassa

Selaa eri värivaihtoehtoja klikkaamalla ison pääkuvan alla olevia pikkukuvia, jolloin näet kuvat isompana. Oikeassa reunassa näet värivaihtoehdot allekkain. Laita täppä sen värin viereen, joka miellyttää ja merkkaa alareunaan haluamasi kappalemäärä ja klikkaa OSTA-painiketta. Tuote siirtyy ostoskoriin. 

Verkkokaupan tuotteet on lajitelty tuoteryhmiin, sivun vasempaan reunaan. Niiden avulla sivuilla on helppo suunnistaa. Eikö haluamaasi tuotetta löydy? Voit käyttää sivun yläreunassa olevaa suurennuslasitoimintoa ja kirjoittaa kenttään etsimäsi tuotteen nimen. 

 

Ostoskori

Jos haluat kurkata ostoskoriisi valittuja tuotteita, klikkaa sivun yläreunassa, sinisellä pohjalla olevaa ostoskärryn kuvaa. Ostoskorissa vois vielä poistaa tuotteita, muokata kappalemääriä ja tarkastaa välitilanteen. Mikäli haluat palata takaisin ostoksille, klikkaa sinisellä pohjalla olevaa kylttiä "Jatka ostoksille" tai jos olet jo valmis, klikkaa "Kassalle"

Kassalla

Täytä yhteystietosi, valitse haluamasi maksu- ja toimitustapa. Matkahuollon ja Collection Point Package -toimitustapojen kohdalla voit itse valita sopivan noutopaikan. Voit halutessasi valita maksutavaksi myös Klarnan monipuoliset maksupalvelut, jolloin voit maksaa laskulla tai osamaksulla. 


Tilauksen käsittely

Kun tilauksesi on saatettu päätökseen, pakkaamme sen ja toimitamme halutulle tavarantoimittajalle. Arkisin n. klo 16 mennessä tulleet tilaukset kerkeämme pakkaamaan jo samana päivänä ja toimitamme pääsääntöisesti illalla Postiin/Matkahuoltoon. Viikonlopun tilaukset pakkaamme ja toimitamme viimeistään maanantaina. 

Mukavia ostoshetkiä Lankasataman verkkokaupassa!


Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä myymälään. 

Lankasatamassa suosimme muovin sijaan paperikasseja, vain pienimmät ostokset sujahtavat muovipussiin. Verkkokauppatoimituksissa käytämme uudelleen meille tulleita pahvilaatikoita, niin paljon kuin mahdollista. 


Käyttämättä jääneet pahvit kierrätämme, samoin paperijätteen.